تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد با همکاری بانک شهر | ۵۹ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود دعوت شهردار مشهد مقدس از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ روایتی گرم از کوره‌های قدیمی آجرپزی مشهد که این شهر را ساختند دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعمال‌قانون ۲۳۰۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله پنجتن مشهد از جولان موتورسیکلت‌ها در بوستان‌ها
سرخط خبرها

لغو مرخصی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی | مردم مشهد طی امشب و فردا از تردد و سفرهای غیرضروری جدا پرهیز نمایند

  • کد خبر: ۲۲۸۲۵۷
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
لغو مرخصی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی | مردم مشهد طی امشب و فردا از تردد و سفرهای غیرضروری جدا پرهیز نمایند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به بروز ترافیک در خیابان‌های سطح شهر و ضرورت تردد خودروهای امدادی، مردم مشهد طی امشب و فردا از تردد و سفرهای غیرضروری جدا پرهیز نمایند.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد خدایی چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد با اشاره به صدور اطلاعیه‌های هشدارهای هواشناسی از ۲ روز قبل اظهار کرد: با توجه به بارش‌ سنگین باران در شهر مشهد مقدس، شهرستان‌های استان و بروز ترافیک و ضرورت تردد خودروهای امدادی؛ مردم مشهد طی امشب و فردا از تردد و سفرهای غیرضروری جدا پرهیز نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی تا روز یکشنبه کلیه مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی لغو خواهد بود و تمامی مدیران باید در محل خدمت حتی روز جمعه حاضر باشند.

وی با بیان اینکه ناوگان دستگاه‌های امدادی باید کاملا برای خدمت رسانی آماده باشند، عنوان کرد: با تمهیدات لازم و آمادگی کامل، حوزه برق، آب، مخابرات و گاز متناسب با شرایط مدیریت شود و مجموعه‌های مرتبط با این سه حوزه با حداکثر توان پای کار باشند.

خدایی تاکید کرد: تمامی محورهای تفرجگاهی، گردشگری، اقامتگاهی، بوم‌گردی و پارک‌ها در راستای تعطیلی قبلی تا روز دوشنبه تعطیل خواهند بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بندهای خاکی استان در این شرایط که احتمال آسیب پذیری آنها وجود دارد، مورد بازدید فرمانداران قرار بگیرد تا در صورت مشکل و آسیب دچار چالش نشوند.

وی با اشاره به اینکه راه‌آهن، ترمینال و فرودگاه، باید آمادگی لازم را داشته باشند، افزود: از همین امشب به تمامی مسافران خود پیامک‌های لازم با موضوع هشدار ارسال شود و فضای میزبانی برای آنها فراهم باشد تا اختلالی در روند میزبانی برای مسافران صورت نگیرد. بر این اساس؛ همچنین اپراتورهای تلفن همراه پیامک‌های هشدار را از امشب تا ظهر فردا به مشترکان ارسال کنند تا از شرایط موجود باخبر شوند.

خدایی تاکید کرد: تمام شهرداری‌های استان آماده باش باشند و ناوگان آنها در حال خدمت قرار بگیرد. همچنین برای افراد  بی‌خانمان مکان‌های لازم توسط شهرداری تدارک دیده شود تا دچار چالش نشوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در پایان بیان کرد: برنامه‌های مناسبتی و جلسات غیر ضروری در شهرستان‌ها و دستگاه‌های مختلف لغو خواهد بود و به روزهای آینده موکول می‌شود.

منبع: استانداری خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->